Genellikle o kadın ben olduğumdan bildiğim durum. Yan arabadaki kadın belki de erkeklerin en çok ilgisini çeken bir kaç olaydan biri, gözler dikiliyor, odaklanılıyor, kadın ona baksın diye değişik değişik triplere giriyor.

Kartvizit atan mı istersin yoksa direk telefonunu atan mı.. Evet doğru burası türkiye beyler.
Bu olay ülkemizde %99 durumunda nüksettiği için bir kere farları kapalı olan kadın sürücüyü uyaracağım diye tam 5 km boyunca dönüp kendime baktıramadım. Kadın asla dönüp bakmadı. Korktu zaaar laf atacam falan diye.
(bkz: Yan arabadaki kadinin baktigin yandaki arabadaki adam) olmayi cok isterdim ama olmuyor . Sanirim Skyline ile etrafinda 0 cizip kartvizit alabiliriz o da filmlerde olur demeyin teselli buluyorduk . Saka bir yana eger iyi araba kullaniyorsaniz ve arabaniz biraz sportif bir sey ise genelde o bakma saskinliktan ve icten ice tebrik etmekten oluyor . Ha telefon numarasi olayina bir sey diyemem o hanzoluktur.
lüks bir arabaya sahip değilseniz kafasını çevirip bakma ihtimali sıfıra yakın olan hatun cinsi. dikkatini çekeceğim diye trafikta abuk subuk hareketler yapmanıza gerek yoktur. bakmazsa bakmaz. hele apaçi hareketlerinizi hissederse, bakacağı varsa da bakmaz.
sizinle aynı doğrultuda ilerleyen normal bir sürücü. kategorize etmek anlamsız.
Arkadaşlar istanbulda başıma gelen bir olayı anlatmak istiyorum müsadenizle.E5 otoyolunda bahçelievlerden ataşehire gitmek için yola çıktım.Yolda bir c180 kulllanan kadın yanyolda sıkıştırdı beni.Neyse hafif trafik var e5 de yavaş yavaş gidiyorum kadında önümde sürekli fren yapıyo bela oldu başıma en sonunda makasladım geçtim bunu kaza yaptırcak diye.Sonra köprüde karşılaştık tekrar onun şeridi aktı benim önüme geçti.Köprü girişindeki polisler beni durdurdu baktım kadında orda duruyo ben arabadan inince bastı gitti.Polis ehliyet ruhsat dedi verdim.Kardeşim bayanı taciz etmişsin dedi işlem yapıcaz.La diyorum ne tacizi asıl o beni taciz etti.Sonra tabi üstün hemşerilik skillerimle bağladım olayı.En sonunda araba kaç beygir baya temizmiş bir arkadaşım almak istiyo falan dedi.Telefon numaramı verdim dedim emniyete bir güzelliğimiz olur eğer arkadaş düşünürse dedim.Helalleştik gittim.Atasehire gidene kadar sövdüm kaltaga.
Risk arzeden kadındır. Acilen sollanması, sollanamıyorsa iki katı takip mesafesiyle takip edilmesi lazım gelir.
bunlar da ilginizi çekebilir
ilgili galeri