Artık her cuma akşamı olması hedeflenen the makina canlı yayını. Yarın akşam herkes ekran başına. Daha doğrusu youtube başına. Alın çayı çorbayı çerezi. Geçin youtube karşısına saat 21.30da başlayacak olan canlı yayını bekleyin.

Sektörden sohbetler, sanayiden insanlar, çevreden bol bol dostları doya doya görebileceğiniz, canlı kanlı yayın olacak.

Tanım; Buğra Akpınar'ın her hafta The Makina kanalından yapacağı canlı youtube yayını.
Edc grphcs'i de bolca göreceğimiz canlı yayın. İlk kez deneniyor böyle bir mevzu ve bence kafalar cidden güzel. Güzel kafalar bunlar beklemekteyiz takipteyiz.
Kaç yaşında adamım ama bu gençlerin muhabbetini seviyorum gerçekten. Geçenlerde özyeğin üniversitesinde katıldığı radyo programı geyik mobili canlı canlı izledim. 4 saate yakın bir yayındı hatta. Muhabbetleri sarıcı ve sürükleyici. Canlı yayına kalkışmak ise güzel bi cesaret örneği. Yolunuz açık olsun gençler.
Buğra'nın güzel işler yapma yolunda attığı güzel bir adım. Kendisi için bir mihenk taşı olacaktır bu canlı yayın. İlerleyen zamanlarda direkt reality show dahi yapabilir bu adam. Götürür yani.
Bu adam turkiyenin topgearini yapabilir. Kesinlikle isik var

Tamam tamam vurmayin.
idol olacak adamın ders olarak izletilecek yayını
Eşi benzerine rastlamadığım gayet güzel bir yayın olmuştur buğra akpınar bu güzel projelerinin, emeklerinin karşılığını inşallah alacaktır. Arkandayız reis.Swh
kalite adam zaten önceden bu işlerdeymiş
ilk canlı yayının tamamını buradan seyredebilirsiniz.
bunlar da ilginizi çekebilir
ilgili galeri