Bu ceza sisteminde kamera olayından nefret eden birisiyim. Polis ile yüz yüze olup işimizi yüz yüze halletmeyi daha çok severim ki çünkü bu durumda ceza yazdırmam kendime. Ama bu kameralar çıktı mertlik bozuldu. Resmen person of interest'teki gibi izleniyoruz.

Zaten polisin halkına pusu attığı da yeryüzünde görülmemiş bir hadise. Özellikle bayır aşağı bir güzel hızlanmışken geçerler köşeye. Şükür ki hep sonu çevirme olan radarlara girdim ve ceza yemedim. Başıma en son araba çektirme olayı geldi Pendik'te. Tabii pendik emniyet müdürü de tanıdık. Gittim çekilen otoparka. Değnekçi ve bir polis var. Polis polis mi şüpheliyim çünkü yoldan geçen bir tinerciye polis kıyafeti giydirmişler gibi duruyor. Değnekçiyle birbirlerine pandik atıyorlar falan. Dedim ki kardeş şu kapıyı aç arabamı alıp gidecem. Boş laf yapma da parayı ver de git de falan gibi mevzular dönünce uzatmadım. (Burada gözünüzde her işini babasına hallettiren şımarık veletler gelebilir ama o ben değilim maalesef)
Peki dedim aradım pendik emniyet müdürünü. Direkt otoparkı aradı adam. Birazcık da sarsmış bunları belli telefondan duyuyorum plakamı söylüyor ve otopark görevlisi arkadaş sıkıntıdan yeni yaktığı sigarayı 15 saniyede tüketiyor. 5 kuruş para vermeden otoparktan çıkarken ön farımı çatlattıklarını gördüm. Özellikle kapının ortasında durdum ve kapıyı kapatamadılar da. Tekrar aradım. Böyle böyle farımı kırmışlar dedim. Tekrar aradı bizim müdür ve adamlar bana 50 lira far parası verdi. İyi oldu kansızlara. 5 dk içerisinde gelen giden beddua eden 30 tane insandan 100'er tl para aldılar. Ayıptır günahtır hastası olan var parası olmayan var. O yüzden bu ceza sistemi falan şerefsizlikten başka hiçbir şey değildir. Hele ki araba çekme. Ulan yolun ortasına mı çektik? Kırmızıda geçene yaz, makas atana yaz, gidip masum insan canını alanı kovala et. Sokak arasından araba çekmek ne demek.

Yani anlayacağınız sözlük ahali başıma gelirse sonuna kadar uğraşırım o parayı da vermem. Herkes haddini bilecek bi yerde. Hgs cezalarına müdahale edemedim o kaldı içimde :d
tümünü gör