Ortalama bir arabadan daha hızlı olup ama hızlı olduğunu belli etmeyen arabalara verilen isim.
Türkçe karşlığı şaka makinesidir. Örnek ile açıklarsak elinizde bir rs4 avant var. Siz bu arkadaki rs4 yazısını söküp yerine tdi yazıyorsunuz. Görenlerde bu dizel station wagon a4'ü havada karada yerim diye düşünüyor. Sonrası hüsran tabi. Ayrıca ülkemizde en fazla ek9 type-r'ı 1.4 is şeklinde göstermekle vuku buluyor.
(bkz: volkswagen golf r) ışıkta launch ayarlayıp beklerken yanınızdaki araçtakiler "nabıyo la bu ses çıkarıyo arabadan kıro" falan derken yeşilin yanmasıyla onlar için gece karanlığında iki adet kırmızı ışık oluyorsunuz.
(bkz: octavia rs) kimse sizi kaale almaz,alt tarafı skoda ne kadar gidebilir ki diye düşünürler,fakat uğradıkları hezimet sonrası gördüğümüz o şaşkın surat ifadelerine çok alıştık artık.Hatta 2 hafta falan önce e92 m3'e sapladıktan sonra ışıklarda sahibi 'abi bu nası bi skoda yeaaa' demişti.

Ayrıca bizim mahallede bitane gri renk b7 rs4 var,arkasında 1.8 T yazıyo.Buda mantıklı
(bkz: sleeper)
En sevdiğim arabalardır. Dışarıdan bakınca efendi görünür, kız istemeye falan gidebilirsin.
Ama iş hızlı gitmeye gelince o zaman işler değişir. İnsanları şoka sokmasından çok ben her yola gelebilmesinden dolayı severim. Seat Leon Cupra 280'de bu kalıba uyan arabalardan biridir.
bunlar da ilginizi çekebilir