nurburgring'i 7 dakika 42 saniyede geçip tüm dikkatleri üzerine toplayan araba.
3.8 litrelik sıralı altı silindirli motora sahip bu minik, tam 385 beygire sahip. Aerodinamik olarak da çok çalışılmış, soğutmaya çok özen gösterilmiş bir araba. Çok parası olan abilerin track day makinasıdır.
Güzellik abidesidir. porsche'den almak istediğim tek araba diyebilirim.
Küçük oluşu, porsche 911 gt3 rs yürüyenine sahip olması falan gerçekten aklımı başımdan alıyor.
pist video'su da çok korkutucu, kullanan eleman her kimse ciddi bir yürek yemiş.
normalde cayman ,boxster çok çekici gelmesede gorduğum zaman vurulduğum işte bu dediğim porschelerden biri , hatta son zamanlarda yapılan en iyi zengin oyuncaklarından biri diye düşünüyorum
Mükemmel bir mr araç örneği. Para olsada alsak istanbul parka çıksak.
Sanırım şu an piyasada olan ve almak istediğim tek araba.
Süspansiyon sistemi, arka düzeni, motoru, manuel vites oluşu, video'lardaki tutunması falan hepsi nirvanalık.
2015 model manuel vitesli gerçek sürücü porsche'si. bu araç gelişim aşamasındayken pdk şansıman ile nurburgring nordschleife pistinde test ediliyor ve en yeni 911 gt3'ten daha hızlı turluyor. bunu gören porsche yetkilileri aq aq aq aq biz napıyoruz aq 911 gt3 bundan 2 kat pahalı bu ondan daha hızlı sizin yapacağınız işi zikiyim deyip pdk şanzımanı kaldırıp manueli koyuyor, motor hacmini ufaltıyor ve o şekilde gt3'ten iki tık yavas hale getiriyorlar. zorla manuel koyup bu aracın alıcılarının gözüne giren değişik bir spor araçtır.
özellikleri şu şekildedir;

silindir düzeni/sayısı = 6
motor hacmi = 3.800 cm³
motor düzeni/çekiş = ortada motor
motor güçü = 283 kw (385 hp)
elde edildiği devir = 7.400
maks. tork (nm) ve elde edildiği devir = 4.750 - 6.000 d/dk'da 420 nm
sıkıştırma oranı = 12,5 : 1
yakıt tüketimi = ortalama l/100 km 10,3
azami hız = 295 km/h
0 – 100 km/h hızlanma = 4,4 s
ara hızlanma 80 - 120 km/h = 5. viteste 5,5 s
0 – 200 km/h hızlanma = 14.5 s
şanzıman = manuel 6 ileri
güç aktarma sistemi = arkadan itişli
uzunluk = 4.438 mm
genişlik = 1.817 mm
yükseklik = 1.266 mm
aks mesafesi = 2.484 mm
bagaj hacmi = 425 litre (150 l ön/275 l arka)
yakıt deposu = 54 litre

mavi rengi şahanedir.
Hayvanlar gibi eğlendiren otomobil.

Hani hayvanlar derken şaka yapmadım, kafasındaki tek şeyin oyun oynamak olduğu köpekler düşünün. İşte bu arabada bu var, her kullanan 'amazing' diyor. Ulan adamlar ne yapmış acaba diye kafayı yedirtecekler bize.
911 motorlu Cayman. Üstelik manuel şanzımanlı, daha ne olsun?
Otomatik rev-matchli,elektrik direksiyonlu 'sürücü arabası'.Hoşlanmıyorum her şeye b.. atan insanlardan ancak bu sözlükteki bu çeşit insanlardan biriyim ben de .'sürücü otomobili' kavramı öyle bir can çekişiyor ki GT4 gibilerine 'sürücü arabası' diyoruz.
Pazarlaması da çok iyi yapıldı bu arabanın.En büyük otomobil magazincilerinin Stutgart'tan ödeme aldıkları malum.Bir kaç yıl boyunca 'Caymanın şasisi iyi,buna bi de büyük motoru koysalar çok iyi olacak ta Porşe koymaz işte' dediler,Porşe de 'imdadımıza yetişti'.Bu sefer de 'işte bu işte bunu bekliyorduk' diye ortalıkta ne kadar dergi varsa parlatıldı. yav he he diyorum tüm otomobil magazincilerine ve onlara kanan gariban internet tayfasına.
Sürücü arabası olarak seçen magazinciler bile direksiyona 'numb' dedi.Hissiz yani.Direksiyon sürücü arabasındaki en önemli şey değil mi?Sen magazinci elektrik direksiyonlu aracı nasıl 'sürücü arabası' seçiyorsun?

Oh içimi döktüm.Basın eksiyi kendinizi kandırmaya devam edin.
Bu bebeye ayar olmamı sağlayan araba.

m.youtube.com/watch?v=AQqmymJQshc`
  • / 2
bunlar da ilginizi çekebilir
ilgili galeri