Yani ben bu başlığı açarken kırk kere düşündüm, adam bunu yapıp hastanede poz vermekten rahatsızlık duymuyor. Ayağını burkup, hastanelik olmuş!

Diyecek bir şeyim yoktur ey sözlük! Bu adam dünya şampiyonu, unutmayalım.
İyice çomara bağladı.
(havuzlu triplex villa var)
Kendisine olan sempatim malum lafları gülerek yutmasıyla bitmişti zaten bu da üstüne tüy diktiği haberdir . Profesyonel sporcusun sen bu kadar saçmalığa gerek yok .
Bunlar alkol kullanmıyor şimdi öyle mi?
Kafalar alkolden daha etkili.
Nasrettin hocayı gören biri demişki; hocam çarşıda bir adam gördüm, elinde bir tepsi baklava gidiyordu. Hoca demiş banane. Adam bu kez "ama hocam baklava size gidiyordu" demiş. Hoca da demiş; o zaman sanane.

Bu adam ülkeden destek almadan dişiyle tırnağıyla kazıyarak bir yerlere geldi. 4 kez şampiyon olduktan sonra yerli kıytırık bir sponsor zorla buldu. Ülkesinden gördüğü kösteği hakareti de kimseden görmedi. Ayrıca Hollanda yıllardır bu adama da gel bizim ülkemiz adına yarış her türlü maddi desteği sağlayacağız dedi. Yok dedi. Israrla ben ülkemi temsil edeceğim dedi. Bu da yetmezmiş gibi yetiştirdiği 4 sporcunun 4 ü de geçen yıl yarıştıkları kategoride avrupa şampiyonu oldu. Hala da alttan gelenleri yetiştirmek için cebinden para harcıyor, gittiği takımlara ilk şart olarak bu çocukların da yarışması için alt kategorilerde yer verilmesini sunuyor. Biz de oturduğumuz yerden oo villasından havuza atladı şov yapıyor, çomar gibi ifadelerle adamı eleştiriyoruz. Sorması ayıp bu adamın hayatının üzerinde hak sahibi olmak için ne yaptın, ne verdin de konuşuyorsun?

Bir caner erkinin evliliği, dem babanın secdesi kadar kıymet verilmedi bu adama.
Bu tarz hareketler yaptığı sürece kendisine değer verilmeyeceğini anlamadı, anlamayacak.
spor, sporcu, milli sporcu, milliyetçilik kavramlarını öncelikle her daim net olarak bilmek gerekiyor. emre belözoğlu da bir sporcu ve yaptığı olumsuz hareketlerden dolayı eleştiri alıyor. Sporcu dediğin davranışları ile hareketleri ile insanlara örnek olması gereken kişidir. Bir tane tiyatrocu saçma bir şey yaptığında "ulan sen millete örnek olacaksın" diye insanı linç etmeyi çok iyi biliyorsunuz. Milli duygulara bürünmüş böyle bir sporcu neden insanlara örnek olacak davranışlar yerine ya motorla egzoz kızartır ya da 3. kattan kendini atıp sakatlar. Bunu idol alan adam bunları görünce ne yapar? "Siz ne yaptınız da eleştiriyorsunuz" mantığını da artık bir yana bıraksak? O zaman sözlük kurucuları madem bu sözlüğü kurdu etti emek verdi biz napıyoruz yahu burda bizim entri girmeye de hakkımız yok.

Halka mal olmuş insanların davranışları her zaman halkı ve milleti ilgilendirir. Halk da bunu eleştirmekte gayet haklıdır.
  • / 2
bunlar da ilginizi çekebilir
ilgili galeri