Kesinlikle arabayla geç tanışmalarından. Ben şimdi kötü örnek olmak istemem tabi ama 15-16 yaşlarında arabaya tamamen hakimdim, gideceğim her yere arabayla gider gelirdim mesela. Bi kadın bunu yapamaz mı? Yapar neden yapamasın. Sadece o yaşlarda sevmesi/istemesi ya da sevdirilmesi, altına araba verilmesi gerekiyor. Yani boş arazilerde falan diyorum tabi ki. 2 etken görüyorum ben ilki bu, ikincisi de baskı beyler. Kaç yıllık şoför olursa olsun babasının yanında salaklaşmayan adam var mı aramızda? Nadir. Şimdi biz kadınları trafikte sıkıştırıyoruz, korna basıyoruz selektör yapıyoruz bağırıyoruz bir sürü hıyarlık yapıyoruz afedersiniz. Kadın kontağ çevirdiği anda zaten kendini ilk bu baskıya hazırlamaya çalışıyor. E haliyle sapıtıyor. Hoşgörülü olmamız lazım. Sonsuz hoşgörü hem de. Başka türlü düzelmez düzelmeyecek. Kadınlarımızı rahatlatmamız lazım. Ki herkes rahat araba kullanabilsin.
tümünü gör
ilgili galeri